Monday, October 6, 2008

Setelah 6 Syawal...(biar agak lewat)

Terima Kasih Pada Rabunlens atas inspirasi...
Muqtadar, moga blog ini terus hidup...

8 comments:

KiKi MIkaSa said...

Salam...gambo saper nih?

Ape ape pun...selamat hari raya (gaya upin n ipin)

Haris Hauzah said...

Ini gambar anak buah saya...

Awak pun demam upin & ipin gak ek ?

faridmw said...

salam.. moga bahagia selalu.. dan terukir senyuman diwah sebagai penyeri kehidupan.

KiKi MIkaSa said...

Patut ler ader rupe sikit.... heheh...

"demam" sikit la... semalam baru jer tgk CD upin & ipin.. heheheh..

Walaupun citer bebudak, tapi baguh jugak untuk dewasa.. :-)

Haris Hauzah said...

terima kasih banyak pada kalian (kikimikasa juga kepada yang mungkin jengah tapi tak tingalkan komen)... terima kasih banyak...

mudah mudahan blog yang lama tidak dikemaskini ini akan terus di jengah(insyaallah ia akan aktif semula)

~mardihah~ said...

bila nak aktif erk? lagi satu gambar tu, jika perhati betul2, kat
dalam beg ada ehem-ehem....

hehehheee

selamat mengaktifkan diri..

aktifkan dirimu!

Raikan Cinta!

Haris Hauzah said...

bila nak aktif ? - insya allah teringin sangat dalam masa terdekat ini (bahan ada tapi takut menyentuh soal sensitiviti pula)

ehem ehem ? - tajam mata...

terima kasih kerana masih singgah

~mardihah~ said...

mata kita memang tajam...bab-bab ni sensitip sikit..hehehe..aiceh!