Thursday, April 12, 2007

Email Berantai – Kita Teraba-Raba Dalam Terang


E-Mail Si Melati : Hampeh betul… Kalau bercinta pun jangan lah over sgt !
Romantik siot...
Berdua Lebih baik (bak kata lagu Acha Saptriasa)
“Berdua dengan mu, pasti lebih baik, aku yakin itu bila sendiri,
hati bagai langit berselindung kabut ooooooo...”
p/s - Nyanyi lagu diatas sambil tengok gambar kera ni
he he he

E-Mail Si Muda : Aku tak rasa yang dua ekor kera ni rasa berdua itu lebih baik.
Sebab kasihnya siibu kera pada anaknya pasti saja sampai ke syurga...
cuma kita yang suka melihat hubungan kera ataupun burung ataupun gajah semua nak disamakan dengan hubungan nafsu kita...
sedangkan manusia sama saja(macam ni) bila berada dalam LRT,
Komuter,Bas, Keretapi ataupun di taman2 bunga............
: )

E-Mail Si Melati : Macam mana kau tahu itu kasih si ibu dan anaknya?,
dan aku juga tak sebutkan atau samakan dengan nafsu kita dengan haiwan....
:p

E-Mail Si Muda : KENYATAAN DENGAN GAMBAR INI ADALAH SPEKULASI ORANG.
SALAH KAH AKU BERSPEKULASI SAMA ?
KALAU YA SALAH MAAF AKU PINTA.........
AKU JUGA TIDAK MENYATAKAN KAU SAMA MENYAMAKAN(SOAL
NAFSU) ANGGAP SAJA ITU JUGA SPEKULASI......

E-Mail Si Melati : Ceh...caps lock lagi ader apa-apa yang telah terjadi ke? :p

E-Mail Si Muda : JANGAN SALAH PAHAM
AKU BUAT KERJA GUNA SISTEM MEMANG KENA GUNA HURUF2
BESAR… SEBABNYA, MUNGKIN AKU ORANG KECIL.........
DUNIA SERBA SEDERHANA SAHAJA, TIADA YANG TERLALU MASIN,
MASAM ATAU MANIS… TIADA APA YANG BERLAKU…
SEGALANYA TAWAR & BIASA..........
: )

E-Mail Si Melati : NAMPAK GAYA MACAM DAH MENGALAMI PELBAGAI PERISTIWA
DALAM HIDUP JE.....BERSABAR JELAA......MUHASABAH DIRI BANYAK
BANYAK..... :p

E-Mail Si Muda : : ) INSYAALLAH… (MUNGKIN JUGA)
- Forwardkan E-Mail ini kepada 10 orang nescaya anda akan lebih gembira nanti.
- Forwardkan E-Mail ini kepada 10 orang nescaya anda akan beroleh sesuatu dalam masa 3
hari.
- Forwardkan E-Mail ini kepada 10 orang nescaya rezeki anda akan bertambah.
Jika tidak…….

Setinggi manakah kepercayaan pengirim E-Mail berantai ini pada E-Mail tersebut. Kenapa mesti 10, 15 atau 20 orang sebaran. Kenapa, kenapa, kenapa ???

No comments: